سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












بازدید رئیس کمیته ملی کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم‌های ملی اسکی و افتتاح رسمی پیست اسکی توچال

رئیس و سرپرست کمیته ملی المپیک با حضور در پیست اسکی توچال ضمن افتتاح رسمی این پیست برای فصل پیش رو، از تمرینات تیم‌های ملی اسکی بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر کیکاوس سعیدی سرپرست دبیری کمیته المپیک، سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، سید حسن میریحیایی مدیرعامل مجموعه بین‌المللی توچال ضمن بازدید از تمرینات تیم‌های ملی، پیست اسکی توچال را رسما افتتاح کردند.

دکتر صالحی امیری در این مراسم اظهار کرد: این فضا و این محیط پیست اسکی بسیار فرح بخش است و ما به علت برخی مسائل فرهنگی مدتها سرمایه گذاری جدی در اسکی نداشتیم.

وی ادامه داد: باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا همه جوانان با این شرایط بتوانند از اسکی استفاده کنند. خوشبختانه در سالهای اخیر با تلاش سازنده آقای افتخاری به شرایط سازنده ای رسیده است و دی ماه با ۷ ورزشکار به المپیک زمستانی جوانان به میزبانی لوزان اعزام می شویم.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه پیست اسکی توچال مدیر جوانی دارد که برای توسعه اسکی تلاش زیادی می کند. اگر مجموعه دولت و بنیاد و وزارت ورزش کمک کنند توسعه سخت افزارهای این مجموعه می تواند در جذب جوانان بسیار موثر باشد.

دکتر صالحی امیری با اشاره به شرایط پیست اسکی توچال، خاطر نشان کرد: این پیست به علت شرایط جغرافیایی ظرفیت خوبی دارد تا مردم استان تهران به خوبی از آن استفاده کنند و من با مسئولان محترم حتما صحبت می کنم تا شرایط خوبی در این مجموعه فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک همچنین در مدرسه اسکی شهید ساوجی پیست توچال حضور پیدا کرد و با مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی تهران درباره آخرین شرایط مربیان این پیست کفتگو کرد

تاريخ  ارسال:دوشنبه 4 آذر 1398 - 10:30

کد:97328-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.