شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












اسکی چهار فصل شد
بازدید رییس فدراسیون اسکی و هيئت اسكي استان تهران از مجموعه فلای لند

سید عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی با هیئت همراه از اولین مجموعه جهارفصل اسکی ، اسنوبرد و تیوب سواری فلای لند در پارک پرواز سعادت آباد بازدید به عمل آورد.

شرکت سرمایه گذار با برنامه ریزی از سال 1396 عملیات ساخت مجموعه ورزشی فلای لند را آغاز نمود و اکنون این مجموعه اولین مرکز ورزش های تیوب سواری ، آموزش اسکی آلپاین و آموزش اسکی اسنوبرد که مناسب افراد مبتدی و خردسالان می باشد، آماده بهره برداری است.

در این مجموعه 3 مسیر مختلف با فضاهای مختلف و طول 50 متر ، 150 متر و 170 متر برای استفاده عموم در نظر گرفته شده و طبق اعلام بهره بردار مجموعه، ساعات 9 صبح تا 17 جهت آموزش اسکی و اسنوبرد و از ساعت 17 تا 24 جهت تیوب سواری در نظر گرفته شده است.

محصولات استفاده شده ( کفپوش های اسکی مصنوعی ) تولید کشور ایتالیا بوده و این مرکز اولین مجموعه ورزشی اسکی مصنوعی در ایران است که فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون اسکی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آغاز نموده .

در این بازدید رییس فدراسیون اسکی ، نایب رییس آقایان ، دبیر ، کارشناس خبره و مسئولین مختلف کمیته های فدراسیون همچنین رییس انجمن اسکی جانبازان، معلولین و رییس هیئت اسکی استان تهران حضور داشتند.َ

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 26 تير 1398 - 12:40

کد:90325-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.