جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












از مجموعه ورزشی تختی تهران انجام شد
همراهي هيئت اسكي استان تهران در حمايت از هموطنان سيل زده

چهارمین محموله کمک رسانی جامعه ورزش و جوانان استان تهران به مناطق سیل زده ویژه استان لرستان، از مجموعه ورزشی تختی تهران با همكاري هيئت اسكي استان تهران ارسال شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، این مراسم با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، سطوتی مدیرکل فرهنگی، مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت، شروین اسبقیان مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی، گل‌محمدی مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و روسای هیات های ورزشی استان انجام شد و در جریان آن، بیش از 60 تریلی، کامیونت و نیسان حاوی اقلام مورد نیاز با شعار "همراهی، همدلی و مهربانی ملی" از مجموعه ورزشی تختی به سوی مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان ارسال گردید.
به گفته گل محمدی مدیرکل، چهارمین محموله شامل مواد غذایی شامل کنسروی خام وفاسد نشدنی، مواد بهداشتی، چادر مسافرتی، فرش، زیر انداز، پتو و وسایل گرم کننده، با مشارکت ادارات ورزش و جوانان حوزه ها، شهرستان ها، هیئت های ورزشی و سمن های استان تهران تهیه و به مناطق سیل زده ارسال شد.
وی در مراسم گلریزان افزود: همزمانی اعیاد شعبانه و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) یک روز جوانمردی را برای تهران رقم زد و مشارکت در ارسال ۶۳ محموله کار بزرگی بود که همراهی، همدلی و مهربانی ملی را تحقق بخشید.
دکتر احمدی نیز در مراسم گلریزان تهران گفت: جامعه ورزش و جوانان به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را عملی کرد. از اداره کل تهران به جهت هماهنگی و ارسال محموله بزرگ کمک ها برای هموطنان قدردانی می کنم.
جعفر زرنگار دبیر ستاد کمک جامعه ورزش و جوانان استان تهران به مناطق سیل زده نیز با اشاره به شرایط استان های سیل زده تاکید کرد: با استفاده از تمامی ظرفیت موجود در ورزش و جوانان استان تهران، امیدوارم حمایت ها از هموطنان با جمع آوری کمک ها ادامه یابد تا عزیزان مان در مناطق سیل زده بدانند که تنها نیستند.
در اين مراسم مرتضي ساوه شمشكي رئيس هيئت ، ساوه درودي دبير هيئت و نظر مدير روابط عمومي به نمايندگي از جامعه اسكي تهران حضور داشتند .

تاريخ  ارسال:دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 - 13:02

کد:87321-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.