جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












توسط هيئت اسكي استان تهران ، هيئت شمالغرب و شميرانات
شور و هيجان اسكي بازان پايه در ششمین دوره مسابقات اسکی آلپاین شهر تهران

ششمین دوره اسکی آلپاین قهرمانی شهر تهران و چهارمین جشنواره اسکی همگانی با معرفی نفرات برتر در ایستگاه هفتم پیست اسکی توچال برگزار شد.
این مسابقات با استقبال خوب خانواده های تهرانی، روز پنجشنبه در یک هوای آفتابی در رده های سنی پايه در بخش خردسالان، نونهالان و جوانان دختر و پسر انجام شد.
دبیر هیات اسکی استان تهران در مراسم اختتامیه این رقابت ها گفت: هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعدادهای برتر و توجه به رده های سنی پایه بود.
محمدرضا ساوه درودی با بیان اینکه این برنامه ها می تواند گامی موثر برای آینده ورزش اسکی استان تهران باشد، خاطر نشان کرد: توسعه ورزش اسکی باید از رده های پایه شروع شود تا بتوانیم در سالیان متمادی ورزشکاران زیادی را از تهران در سطح ملی داشته باشیم.
وی افزود: در این مسابقات 60 نفر از آینده سازان این ورزش با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین در حاشیه این مراسم نیز چهارمین جشنواره اسکی همگانی در جهات آشنایی علاقه مندان با این ورزش انجام شد که با استقبال خوبی همراه گردید.
همچنین رئیس هیات اسکی شمال غرب تهران هم گفت: در این رویداد ورزشی نفرات برتر به كميته استعداديابي هيئت معرفي خواهند شد.
پیام نظر تصریح کرد: دراین مسابقات كه توسط هيئت اسكي استان تهران و هيئت اسكي شمالغرب و با مشاركت هيئت شميرانات ،كميته همگاني هيئت تهران و حمايت مجموعه پيست بين المللي توچال و شركت توريستي تراونور و اسكي لند در بخش دختر و پسر برگزار شد با ستقبال بسيار خوب اسكي بازان و تقديم هداياي به شركت كنندگان به پايان رسيد .

به گفته وی در مراسم پایانی این مسابقات، از اقدام شایسته و ارزشمند "مرجان کلهر" به عنوان یک الگوی اخلاقی ماندگار در جریان مسابقات جهانی سوئد تجلیل شد و یادبودی از سوی هیات اسکی شمال غرب تهران به وی اهدا گردید.
گفتنی است این مسابقات به همت هیات اسکی شمال غرب، همزمان با چهارمین جشنواره اسکی همگانی با همکاری هیئت اسکی استان تهران، کمیته شهرنشینان استان تهران و هیات های اسکی شهرستان ها و حوزه ها با حضور قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد.
نتايج مسابقات
خردسالان دختر
1- سينا سليم پور
2-رزا بلورچي
3-پرنيان خارق
خردسالان پسر
1-محمد متين شريف آهي
2-داريو جلالي
3-رادين فرشي جلالي
خردسالان
1- ميكائيل سخاوت
2-برنا بلورچي
3-هيراد مقصود
دختران 90-92
1-ساحل سالاري
2-فاطمه شريف آهي
3-شايلي عسگري
پسران
1-آرتين احمد پور
2-آرشام معلمي
3-نامدار وكيليان
جونان 1 پسر
1-محمد امين حاتمي
2-اشكان محمدي
3-امير حسين جعفري
دختران نونهالان
1-ساينا محبعلي
2-ديبا مرشد زاده
پسران نونهالان
1-سورنا اسدي
2-عرشيا معلمي
3-بارمان اسبقي
جوانان 1 دختر
1-آتنا اخشنگ فر
2-پارميدا اسدي

تاريخ  ارسال:شنبه 4 اسفند 1397 - 11:42

کد:85315-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.