سه شنبه 25 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












ساوه شمشكي در گفتگو با ايرنا
تهران بیشترین سهم ملی پوش در رشته آلپاین و صحرانوردی را به خود اختصاص داده

مرتضی ساوه شمشکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق تقویم جهانی اسکی این جشنواره با هدف آشنایی مردم با برف با شرکت بیش از 400 نفر از اسکی بازان نونهال و علاقه مندان به این ورزش برگزار شد.
وی با بیان اینکه چهار مرحله ورزش همگانی اسکی و برف برای ورزشکاران تا اسفند ماه تدارک دیده شده است گفت: نخستین جشنواره همگانی 2 هفته پیش با حضور هیات های تابعه, مدارس خصوصی و با همت مدرسه اسکی راه برف در دربندسر آغاز و دومین مرحله آن امروز در همین پیست انجام شده است.
وی ادامه داد: سومین و چهارمین مراحل ورزش همگانی اسکی 11 بهمن در پیست آبعلی و 2 اسفند ماه همزمان با مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان شهر تهران در پیست توچال انجام خواهد شد.
رئیس هیات اسکی استان تهران خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب مسابقات قهرمانی تمامی رده های اسکی، 13 بهمن ماه در پیست دربندسر برگزار خواهد شد.
ساوه شمشکی گفت: از 10 آذر ماه تاکنون مسابقات انتخابی تیم های ملی آلپاین مردان و زنان در مقاطع نونهالان, نوجوانان, جوانان یک و 2 و بزرگسالان برگزار شد و همچنین میزبان لیگ بین المللی آلپاین, اسنوبرد و صحرا نوردی در پیست در بندسر, توچال و کلوپ نور امامزاده هاشم تهران بودیم که 100 داور تهرانی درجه یک تا سه این مسابقات را قضاوت کردند.
وی ادامه داد: مسابقات لیگ بین المللی صحرا نوردی 7 تا 9 بهمن ماه در پیست اسکی امامزاده هاشم تهران و کلوپ نور انجام خواهد شد.
ساوه شمشکی با اشاره به اینکه تهران بیشترین سهم ملی پوش در رشته آلپاین و صحرانوردی را به خود اختصاص داده است گفت: از 10 ورزشکار رشته آلپاین (5 زن و مرد) نیز 8 نفر از تهران هستند و استانهای البرز و فارس نیز به ترتیب یک ورزشکار مرد و یک زن در ترکیب تیم ملی دارند.
به گفته وی تیم اسکی صحرانوردی اواخر بهمن ماه به کشور اتریش, تیم آلپاین 20 بهمن ماه به سوئد و پایان اسفند ماه تیم های اسکی نونهالان و نوجوانان آلپاین دختر و پسر( 8 ورزشکار) به کره جنوبی اعزام

تاريخ  ارسال:سه شنبه 16 بهمن 1397 - 10:38

کد:84308-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.