جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












پیست اسکی بين المللي توچال تهران بازگشایی شد

رئیس هیات اسکی استان تهران به بارش مناسب برف در ارتفاعات پایتخت اشاره کرد و گفت که پیست اسکی توچال ازروز شنبه (26آبان) به صورت رسمی فعال شد.
مرتضی ساوه شمشکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش های مناسب برف در هفته گذشته و شرایط مساعد جوی باعث شد که علاقه مندان به ورزش اسکی بتوانند از امروز تمرینات خود را انجام دهند.
وی تصریح کرد: مسابقات لیگ اسکی باتوجه تقویم فدراسیون از ابتدای دی ماه به مدت سه ماه برگزار می شود.
به گفته ساوه شمشکی ورزشکاران برای آمادگی بهتر در مسابقات اسکی صحرانوردی، آلپاین و اسنوبرد بین المللی در پیست توچال مراحل آماده سازی خود را زیر نظر فدراسیون انجام خواهند داد.
رئیس هیات اسکی استان تهران افزود: مجموعه تله کابین توچال از 19آبان ماه دایر بوده که پیست اسکی آن رسما از امروز آغاز به کار کرد.
ساوه شمشکی با اشاره به اینکه با بارش متعدد برف تا ماه آینده شرایط استاندارد اسکی در پیست های شمشک و دربندسر فراهم خواهد شد گفت: به علت ناکافی بودن برف در پیست آبعلی، مسابقات در آن محل برگزار نمی شود.
تله‌کابین توچال در پایان خیابان ولنجک، مجموعه بام تهران و در ۳ کیلومتری میدان تجریش در منطقه شمیرانات واقع شده‌است.
تله کابین توچال به عنوان یکی از طولانی‌ترین خطوط تله کابین در دنیا از سال ۱۳۵۷ تا کنون فعال است که با ۷۵۰۰ متر طول، طولانی‌ترین خط تله کابین در دنیا به حساب آمده که پیوسته مسیر صعود به قله توچال را به بهترین شکل از تهران فراهم می کند.
استان تهران دارای چهار پیست اسکی توچال، دربندسر، آبعلی و شمشک بوده که بیش از یکهزار ورزشکار زن و مرد تهرانی به صورت سازمان یافته در آنها فعالیت دارند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 11 آذر 1397 - 10:08

کد:78297-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.