پنجشنبه 27 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، مدير كل و سرپرست سازمان ورزش شهرداري
تفاهم نامه همکاری بین سازمان ورزش و اداره کل ورزش و جوانان امضا شد

بر اساس تفاهم نامه سازمان ورزش شهرداري تهران و اداره كل ورزش و جوانان استان تهران از اين پس انجمن هاي فعال هر رشته در شهرداري باهمكاري و توسط روساي هيئتهاي ورزشي استان تهران برنامه هاي آن به انجام خواهد رسيد .
در ابتدای این نشست "علیرضا فارسی"، سرپرست آکادمی ورزش شهروندی به بیان گزارشی آماری از وضعیت سلامت افراد جامعه پرداخت.

فارسی اظهار کرد: ورزش جنبه های مثبت فراوانی در ابعاد تربیتی، قهرمانی و نیز تعالی و پویایی جامعه دارد؛ اما باید بدانیم زیرساخت تمام اینها ورزش همگانی است.

وی با بیان اینکه تامین سلامت جامعه تنها به عهده یک ارگان نیست، افزود: برای توسعه ورزش همگانی با هدف ارتقای سلامت جامعه لازم است نهادهای مرتبط با یک رویکرد اکو سیستمی با یکدیگر همکاری کنند.

در ادامه این نشست سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن خوشامد گویی به حاضران، گفت: ما در سازمان ورزش برآنیم تا در سال 97 تفریحات ورزشی را توسعه دهیم و از این طریق مردم را به ورزش کردن عادت دهیم.

حسنی با تاکید براینکه برای همگانی شدن ورزش باید همه ارگان های مرتبط با یک هم افزایی پیش بروند از هرگونه موازی کاری انتقاد کرد.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری فعالیت های ورزشی به کار گیری مدیران توانمند برای ما یک اولویت است تصریح کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران یک سازمان با پرسنل نخبه در حوزه ورزش است.

حسنی توسعه ورزش همگانی را راهکار ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در جامعه دانست و افزود: جامعه با نشاط دارای سطح بالای امید به زندگی خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان بااستقبال از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان ورزش و این اداره، پیشنهاد داد یک کارگروه مشترک در جهت تبادل افکار و اجرای برنامه های مطلوب تشکیل شود.

وی از جدایی بین نهادهای ورزشی انتقاد کرد و گفت: اتحاد ارگانها ضمن ایجاد یک هم افزایی باعث می شود پله های موفقیت سریع تر طی شوند.

وی از روسای هیات های ورزشی حاضر در جلسه خواست تا در بخش های مختلف آموزشی و اجرایی همراه و هم قدم با سازمان ورزش باشند و برای توسعه ورزش به دنبال منفعت شخصی نباشند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اقدام سازمان ورزش و اداره کل ورزش و جوانان تهران تقدیر و ابراز امیدواری کرد: این اقدام نو به افزایش مشارکت شهروندان در حوزه ورزش بیانجامد.

در پایان جلسه یادشده تفاهم نامه همکاری قرائت شد و توسط سرپرست سازمان ورزش شهرداری، مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران و معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری امضا شد.
در اين جلسه مرتضي ساوه شمشكي رئيس هيئت اسكي استان تهران ضمن حضور مقرر شد تاانجمن اسكي را در شهرداري تهران فعال نمايد.

تاريخ  ارسال:شنبه 19 خرداد 1397 - 11:59

کد:75285-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.