سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












پایان هفته دوم لیگ بین المللی اسنوبرد تهران
قهرمان اروپا اول در توچال اول شد

قهرمان اسنوبرد اروپا عنوان اول هفته دوم لیگ بین‌المللی اسنوبرد را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی هيئت اسكي استان تهران به نقل از فدراسیون اسکی، در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسنوبرد در پیست اسکی توچال اسکار کایکوفسکی از لهستان و دارنده طلای قهرمانی اروپا بازهم به عنوان قهرمانی رسید.

در این رقابت‌ها میشال نوواچیک از لهستان دارنده و نقره جام جهانی به مقام دوم رسید و رضا ساوه درودی از باشگاه اسکی توچال عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در پایان این رقابت‌ها از سوی بانک سپه حامی لیگ اسنوبرد ایران جوایز نقدی و غیرنقدی مجموعا به مبلغ 25 میلیون تومان به نفرات برتر اهدا شد.
در روز نخست هفته دوم رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسنوبرد در پیست اسکی توچال مایکل نوواچیک از لهستان دارنده نقره جام جهانی به عنوان اول دست یافت، اسکار کایکوفسکی از لهستان و دارنده طلای قهرمانی اروپا دوم شد و رضا ساوه درودی از باشگاه اسکی توچال عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در این رقابت‌ها که به نام شادروان ابراهیم سولقانی نام گذاری شده است، اسنوبرد بازان شاخصی از کشورهای جمهوری چک، لهستان و اسلواکی حضور یافته‌اند که کسب عناوین برتر و مدال در جام جهانی و رقابت‌های قهرمانی جهان اسنوبرد را در کارنامه خود دارند.

تاريخ  ارسال:شنبه 1 ارديبهشت 1397 - 08:44

کد:73285-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.