سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در راستاي توسعه فعاليتهاي اسكي در تهران
آمادگي بخش خصوص براي راه اندازي پيست سرپوشيده اسكي در پايتخت

جلسه مشترك بخش خصوص با مدير كل ورزش و جوانان استان تهران به منظور توسعه فعاليتهاي اسكي در راه اندازي پيست سرپوشيده پايتخت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران در اين نشست بخش خصوص با پيشنهاد ساخت و راه اندازي پيست اسكي سرپوشيده تهران موارد مطالعاتي طرح را تشريح كرد .
در اين جلسه كه به همت هيئت اسكي استان تهران و با حضور ساوه شمشكي رئيس هيئت و نظر مشاور مدير كل و مدير روابط عمومي برگزار شد در خصوص مشخصات طرح،توجيح اقتصادي و مشاركت اداره كل در نحوء واگذاري زمين بحث و تبادل نظر شد .
در اين جلسه گل محمدي مدير كل با اشاره به سياستهاي دولت و اداره كل با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي گفت : طي سال گذشته اين اداره كل در 2 پروژه ملي و حمايت از بخش خصوص براي ورزشهاي آبي و سنگنوردي بسيار موفق عمل كرد كه نتيجه آن افزايش سرانه ورزشي و مشاركت بخش خصوصي براي توسعه ورزش در كلان شهر تهران شد .
وي با اشاره به وضعيت بارش كم برف و استقبال از پيست سرپوشيده در تمام ايام سال گفت : چندين منطقه از جمله آبعلي و پرديس مي تواند در اين خصوص جانمائي شود كه براي انجام طرح و اقدامات قانوني نيازمند مطالعات كافي و ارائه طرح توجيهي است .
همچنين ساوه شمشكي رئيس هيئت، ايجاد اين پيست را با توجه به پتانسيل بالاي تهران براي استفاده 12 ماهه از اسكي مناسب و عالي عنوان كرد و گفت : با راه اندازي پيست سرپوسيده اسكي همگاني و قهرماني تهران بسيار توسعه خواهد يافت .
در اين جلسه مقرر شد تا نسبت به تشكيل مشاوران مهندسي طرح توسط اداره كل و شركت سرمايه گذار و بخش خصوص و با هماهنگي فدراسيون اسكي دراسرع وقت اقدام شود .

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 13 دي 1396 - 11:08

کد:71250-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.