جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران انجام شد
برگزاری نشست راهکارهای توسعه و گسترش ورزشهای زمستانی

نشست راهکارهای توسعه و گسترش زیرساخت‌های مربوط به ورزش‌های زمستانی در بخش های خصوصی و دولتی برگزار شد.
نشست راهکارهای توسعه و گسترش زیرساخت‌های مربوط به ورزش‌های زمستانی در بخش های خصوصی و دولتی به میزبانی شرکت تله کابین دربندسر برگزار شد و حاضرین در این نشست راه‌کارهای خود برای توسعه ورزشهای زمستانی و در درجه نخست اهمیت رشته ورزشی اسکی ارائه کردند.
رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این نشست اظهار کرد: برگزاری چنین نشست هایی فرصت بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت ورزش اسکی فراهم می‌کند. باید تلاش کرد تا فضای همدلی هرچه بیشتر در دستور کار قرار گیرد و همکاری و هماهنگی در عرصه ورزش اسکی بیشتر شود.
او افزود: چنین نشست‌هایی باید ادامه دار باشد و به صورت مستمر برگزار شود. فراموش نکنیم تفکرات ما باید جهانی باشد ولی پیاده سازی آن باید در چهارچوب ایران باشد, آنگاه شاهد رشد اسکی ایران خواهیم بود.

گل محمدی با بیان اینکه باید محدودیت‌های مالی دولت را در نظر بگیریم و نگاهمان به بخص خصوصی باشد، خاطر نشان کرد: حمایت هرچه بیشتر از حضور بخش خصوصی یکی از راهکارهای مهم و اساسی در توسعه ورزش اسکی است. محور تفکرات ما باید رشد و توسعه اسکی ایران باشد.

همچنین سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی نیز در این نسشت اظهار کرد: حضور و همراهی دولت و بنگاههای بزرگ اقتصادی زمینه ساز رشد هرچه بیشتر ورزش اسکی خواهد بود.
او افزود: اختلافات زمینه ساز توقف و عقبگرد است و برای رسیدن به توسعه باید دست در دست هم دهیم.
در اين نشست مرتضي ساوه شمشكي رئيس هيئت اسكي استان تهران ، پيام نظر مشاور مديركل و مدير روابط عمومي و حسين خبيري از استان تهران حضور داشتند .


تاريخ  ارسال:يكشنبه 2 مهر 1396 - 10:26

کد:60238-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.