چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران
پایان سمینار روسای هیاتهای اسکی سراسر ایران

سمینار روسای هیاتهای اسکی سراسر ایران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی, سمینار سالانه روسای هیات های اسکی سراسر ایران به میزبانی شیراز با ارائه جمع بندی به پایان رسید.

در این سمینار که به مدت دو روز و به میزبانی هیات اسکی استان فارس برگزار شد روسای هیات ها ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در سال 96 بر اساس شاخصه های فدراسیون اسکی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

لزوم حمایت از سوی ارگانها و دستگاه های استانی و همچنین ورود بخش خصوصی از جمله مهم ترین مواردی بود که در این سمینار برای توسعه زیرساخت‌های اسکی در استان های مختلف ایران مورد تاکید قرار گرفت.

سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی نیز در سخنانی در جمع بندی سمینار هیات های اسکی سراسر ایران اظهار کرد: هیات های اسکی در سراسر ایران مورد توجه فدراسیون قرار دارند و توسعه ورزش اسکی در سراسر ایران از مهم ترین برنامه های فدراسیون در سال 95 و البته 96 به شمار می‌رود.

او افزود: توسعه متوازن اسکی در سراسر ایران در دستور کار فدراسیون قرار گرفته و تلاش های خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است. امیدوارم هیاتهای اسکی سراسر ایران عملکردی پویا و موفق در سال 96 داشته باشند و فدراسیون اسکی نیز از هیچ کوششی برای رشد اسکی در سراسر ایران دریغ نخواهد کرد.

برگزاری نشست های منظم و در فواصل اندک برای روسای هیاتهای اسکی از جمله دیگر مواردی بود که برای سال 96 در نظر گرفته شد.

در پایان این نشست ریاست فدراسیون از زحمات جناب آقای کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس, جناب آقای یزدان پناه رئیس هیات اسکی فارس, مدیران مجموعه بین‌المللی پولادکف و تمامی افرادی که برای میزبانی استان فارس در برگزاری این سمینار تلاش به عمل آوردند تقدیر و تشکر کرد.

تاريخ  ارسال:شنبه 6 خرداد 1396 - 12:36

کد:48228-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.