شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با مشارکت بیش از 2000 جوان تهراني و مشاركت هيئت اسكي استان تهران و هيئتهاي توابع
همایش باشکوه کوهپیمائی، جوان مشارکت ورزش و سلامت در توچال برگزار شد

همایش بزرگ کوهپیمائی جوانان به مناسبت هفته جوان در ارتفاعات توچال با عنوان جوان، مشارکت، ورزش و سلامت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران به نقل از پايگاه اطلاع رساني اداره كل ،در این همایش بیش از 2000 جوان به نمایندگی از 4 حوزه شهر تهران و 15 اداره ورزش و جوانان شهرستان های استان با حضور در مسیر کوهپیمائی توچال به همراه فرماندار شهرستان شمیرانات و مسئولان کوهپیمائی کردند.
در این مراسم که همراه با اجرای حرکات ورزشی و ورزش صبحگاهی بود، به قید قرعه جوائزی به جوانان به مناسبت نیمه شعبان اهداء شد.
در این مراسم فرماندار شمیرانات با اشاره به برنامه خوب اداره کل در برپائی این همایش که موجب تحرک و شور و نشاط می شود، گفت: این عزم جدی ورزشکاران بیانگر آن است که بگوئیم به رغم همه مشکلات سلامتی و تندرستی فراموش نمی شود و جامعه ایران اسلامی همواره با نشاط وسربلند است.
عزت الله خان محمدی در ادامه گفت: ما از همه مردم ایران دعوت می کنیم با حضور پرشور در انتخابات پیام اتحاد و انسجام ملی را به گوش همگان برسانند.
در این مراسم مهران سرپرست معاون جوانان اداره کل هم از اجرای برنامه های متعدد هفته جوان خبر داد و افزود: این همایش برای دومین بار نشان داد که به عنوان یک برنامه مستمر می تواند در مشارکت جوانان در سلامت و تندرستی نقش خوبی را ایفا کند و می تواند به عنوان یک الگو برای سایر ادارات نیز در نظر گرفته شود.
همایش کوهپیمائی جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و به میزبانی اداره ورزش و جوانان شمیرانات و مشارکت هیئت همگانی استان تهران، مجموعه شرکت تله کابین توچال و ورزشكاران تهراني از جمله نمايندگان هيئت اسكي شمالغرب ،هيئت اسكي شميرانات و همكاري كميته همگاني هيئت اسكي استان تهران با حضور مرتضي ساوه شمشكي برگزار شد.

تاريخ  ارسال:شنبه 23 ارديبهشت 1396 - 09:57

کد:47227-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.