پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












پایان رقابتهای فصل زیبا و مهیج جام جهانی اسکی آلپاین
فصلی رویایی برای هیرشر قبل از المپیک زمستانی 2018

در بخش مردان پیشتر قهرمان ماده ها و قهرمان کلی مسابقات مشخص شده است. مارسل هیرشر برای ششمین سال متوالی به مقام قهرمانی در جام جهانی رسید. او در اسپن هم در دور اول رقابتهای اسلالوم بهترین زمان ممکن را کسب کرد.

اما نهایتا این آندره مایهر بود فاتح این روز رقابتها شد. فلیکس نویروتر آلمانی که به جایگاه دومی عادت کرده است در این مکان قرار گرفت و میکائل مات دیگر اتریشی حاضر در این رقابتها سوم شد.

مارسل هیرشر با ۳۲ صدم ثانیه اختلاف از نفر اول در جای چهارم قرار گرفت. با این حال می توان گفت که باری دیگر فصلی رویایی را پشت سر گذاشت.
اما در بخش بانوان تسا ورلی فرانسوی در مسابقات اسکی جام جهانی اسپن بدل به قهرمان فصل در رشته مارپیچ بزرگ شد. او در طول فصل عملکردی درخشان داشت و در مسابقات قهرمانی جهان در سن موریتس هم فاتح رقابتهای مارپیچ بزرگ شد. با وجود اینکه در روز آخر رقابتهای قهرمانی جهان مقامی بهتر از پنجمی بدست نیاورد اما موفق شد نهایتا گوی کریستال فاتح رقابتهای مارپیچ بزرگ را از آن خود کند.
میکایلا شیفرین آمریکایی که پیشتر گوی کریستال جام جهانی این فصل در مجموع را از آن خود کرده است در روز آخر نتوانست مقامی بهتر از ششمی بدست بیاورد و شانس رقابت را ورلی را از دست داد.

و نهایتا در روز آخر بانوان ایتالیا گل کاشتند. هر سه سکو مسابقات جام جهانی اسپن را از آن خود کردند. برینیونه اول شد، گوجا در جای دوم قرار گرفت و مارتا باسینو سوم شد.
بدین ترتیب پرونده مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین فصل 2106-2017 در آمریکا به پایان رسید.


تاريخ  ارسال:چهارشنبه 2 فروردين 1396 - 18:07

کد:45213-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.