جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک ، فدراسیون اسکی ، مجموعه توچال ، اداره کل ورزش و جوانان تهران و هیئت اسکی
توچال به عنوان اولین پیست اسکی کشور برای فصل 95 بازگشائی شد

طی مراسمی پیست اسکی بین المللی توچال به عنوان اولین پیست اسکی کشور در فصل 95-95 بازگشائی شد .
به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران با توجه به بارشهای اخیر و زیر سازی پیست و اعزام کارشناسان هیئت اسکی در منطقه و با عنایت به تائید فدراسیون اسکی ، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و هیئت اسکی استان تهران پیست اسکی توچال به عنوان «نزدیک‌ترین پیست اسکی به پایتخت» روز جمعه 19 آذر برای فصل اسکی 95-96 مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این مراسم هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ،افتخاری رئیس فدراسیون اسکی ،پرهیزکار مدیرعامل شرکت تله کابین توچال، بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی ،مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران، عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین ، ساوه درودی دبیر هیئت اسکی تهران و نظر نماینده مدیر کل تهران و رئیس هیئت اسکی شمالغرب ضمن حضور در پیست اسکی توچال در مراسم رسمی بازگشائی این پیست در فصل 95 شرکت کردند .
در این مراسم به صورت نمادین مربیان مدرسه اسکی توچال با حمل پرچم آغاز فعالیتهای این فصل را در توچال رقم زدند .
رئیس هیئت اسکی استان تهران در گفتگوئی با خبرنگاران گفت: این پیست هرساله بابارش برف شرایط حضور اسکی بازان و علاقمندان به ورزشهای زمستانی رادرفصل پائیز فراهم می کند که سهم بسزائی در گسترش همگانی این رشته در پایتخت دارد .
مرتضی ساوه شمشکی با اشاره به تعامل خوب هیئت تهران و مدیران مجموعه توچال گفت : در این فصل با توجه به سیاستهای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون بر اساس طرح جشنواره استعداد یابی در تهران در نظر داریم با مشارکت هیتهای توابع و حوزها برنامه منسجم و کیفی را در خصوص استعدادیابی اجرا نمائیم .
وی فعالیت این پیست راهمه روزه اعلام کرد و افزود : در حال حاظر شرایط پیست مطلوب و امکان پرداختن به آموزش و تمرینات ورزشکاران در این پیست مهیا می باشد .

تاريخ  ارسال:جمعه 19 آذر 1395 - 17:21

کد:37149-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.