شنبه 29 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












بازگشائي رسمي اولين پيست اسكي در فصل 2016
آغاز جام‌جهانی اسکی آلپاین و شروع فعاليتهاي فصل آلپاين فيز

با آغاز اولين دوره از مسابقات جام جهاني اسكي آلپاين در سولدن اتريش به صورت رسمي رقابتهاي جام جهاني فدراسيون اسكي جهاني فيز نيز شروع شد .
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران رقابت‌های جام‌جهانی اسکی آلپاین از (شنبه) با برگزاري مسابقه بانوان آغاز شد.این رقابت‌ها نخستین مرحله از جام‌جهانی اسکی آلپاین در فصل 2016 – 2017 محسوب می‌شود.
در اين فصل 18 منطقه و پيست اسكي ميزبان رقابتهاي اسكي جهاني آلپاين خواهد بود كه اين رقابتها در 11 كشور ميزباني و برگزار خواهد شد .
مسابقات جام جهاني اسكي آلپاين در حالي در فصل جاري آغاز شد كه 50 سال از اولين مسابقه رسمي آن گذشته و موجب شده تا با تداوم اين مسابقات در كشور هاي مختلف و پيستها زمينه توسعه هر چه بيشتر اسكي در جهان و تقويت قهرماني آن فراهم گردد .
ميزان پخش تصاوير تلويزيوني و گسترش آن در رسانه ها و مطبوعات به واسطه برگزاري مسابقات در هر هفته موجب شده تا اسكي در رقابتهاي جام جهاني بيشتر از هر مسابقه ديگر نقش فراگيري خود را در ميان كشورها ايفا كند و امروز فدراسيون جهاني اسكي در ميان5فدراسيون درآمدزا جهاني از حيث تبلغات برخوردارشود .
سولدن اتريش به عنوان اولين پيست بازگشائي شده در فصل با رعايت امكان برگزاري مسابقات جام جهاني از درجه اهميت بالائي در جهان برخوردار است و موجب شده تا استقبال زيادي توسط علاقمندان در ماه اكتبر از آن صورت پذيرد .

تاريخ  ارسال:يكشنبه 2 آبان 1395 - 10:20

کد:31139-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.