سه شنبه 25 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با كسب 19 راي و اكثريت آرا
مرتضي ساوه شمشكي ريس هيئت اسكي استان تهران باقي ماند

انتخابات رئيس هیئت اسکی استان تهران روز دوشنبه 12 مهرماه به ریاست سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و با حضور گل محمدي مدير كل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي هيئت اسكي استان تهران در اين مجمع ساوه درودي ، ستوده و فراهاني انصراف دادند و رقابت بين ساوه شمشكي و بندعلي ادامه يافت . پس از پايان راي گيري مرتضی ساوه‌شمشکی با کسب 19 رای از 19 آراي ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئيس هیئت اسکی استان تهران از سوي مجمع انتخاب شد.
در اين مجمع گل محمدي مدير كل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اينكه تهران و البرز قطب ورزش اسكي كشور هستند گفت :ضرورت ايجاد مي كند كه مطالبات ورزش اسكي را جدي دنبال كنيم و بااستفاده از ظرفيت هاي موجود از همه پتانسيل هااستفاده نمائيم . وي از هيئت اسكي خواست تا نگاه جدي به ورزش بانوان داشته باشد .
در پايان اين مجمع افتخاري رئيس فدراسيون اسكي از همكاري اعضا مجمع تشكر كرد و گفت : با وجود يك ميليون جوان در استان تهران بايد نگاه همگاني به اسكي جدي تر شود و مي طلبد تا با تقويت مدارس اسكي ،حوزه همگاني اين رشته ورزشي توسعه يابد . وي خاطر نشان كرد استفاده از تمامي ظرفيت ها براي اسكي و سرمايه گزاري در آن ضروري است و با افزايش تعداد اسكي بازان مي توان سطح بيشتري ازمدال آوري رادرآن متصور شد .

تاريخ  ارسال:دوشنبه 12 مهر 1395 - 17:23

کد:30134-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.