سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












پیست دربندسر آماده‌ همکاری کامل با فدراسیون اسکی
دیدار صمیمی رئیس فدراسیون اسکی و اعضای هیات مدیره مجموعه بین‌المللی دربندسر

رئیس فدراسیون اسکی و اعضای هیات مدیره مجموعه بین‌المللی اسکی دربندسر نسبت به همکاری‌های گسترده طرفین تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی هيئت اسكي استان تهران به نقل از روابط عمومي فدراسیون اسکی، سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در دیدار با اعضای هیات مدیره مجموعه بین‌المللی اسکی دربندسر بر همراهی فدراسیون اسکی با تمام پیست‌های اسکی ایران تاکید کرد و گفت: پیست‌های اسکی قلب تپنده ورزش اسکی هستند و فدراسیون نیز از توسعه آنها استقبال می‌کند. پیست اسکی دربندسر نیز از مهم‌ترین پیست‌های ایران به شمار می‌رود که بخش مهمی از برنامه‌های اسکی در بخش همگانی و قهرمانی را بر دوش می‌کشد.

در این دیدار اعضای هیات مدیره مجموعه بین‌المللی دربندسر ضمن تبریک به افتخاری برای انتخابش به عنوان ریاست فدراسیون اسکی بر همکاری همه جانبه پیست اسکی دربندسر با فدراسیون تاکید کردند و از آمادگی کامل این پیست برای کمک به برگزاری مسابقات و همچنین تمرینات اسکی‌بازان ملی‌پوش خبر دادند.

افتخاری نیز به حمایت فدراسیون اسکی از پیست دربندسر اشاره کرد و گفت: فدراسیون اسکی حمایت همه‌جانبه‌ای از پیست اسکی دربندسر خواهد داشت و این امر درست به مانند حمایت فدراسیون از تمامی پیست‌های اسکی ایران با تمام توان انجام خواهد گرفت.

همچنین با توجه برگزاری رقابت‌های جهانی در شامگاه و نیاز اسکی‌بازان ایران به تمرین و برگزاری مسابقات در پیست شب، مقرر شد با هماهنگی فدراسیون پیست شب مجموعه بین‌المللی دربندسر امسال به بهره‌برداری برسد تا علاوه بر افزایش ساعات استفاده از پیست دربندسر، ملی‌پوشان اسکی ایران نیز بتوانند تمرینات آماد‌ه‌سازی خود را در پیست شب این مجموعه دنبال کنند.

توجه به بخش همگانی نیز از جمله محورهایی بود که در مطالب عنوان شده از سوی رئیس فدراسیون اسکی و اعضای هیات مدیره مجموعه بین‌المللی دربندسر بیان شد. در این دیدار بر لزوم توجه به بخش همگانی ورزش اسکی تاکید شد و مقرر شد برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای این بخش در نظر گرفته شود.

اعضای هیات مدیره پیست اسکی دربندسر نیز از آمادگی همه‌جانبه خود برای در نظر گرفتن برنامه‌های ویژه در بخش‌های قهرمانی و همگانی و البته آموزش در ورزش اسکی خبر دادند. آنها همچنین از آمادگی مجموعه بین‌المللی دربندسر برای میزبانی از رقابت‌های داخلی و همچنین بین‌المللی خبر دادند و اعلام کردند که پیست اسکی دربندسر همچون سالها‌ی گذشته آماده میزبانی از رقابت‌های مختلف و لیگ‌های اسکی ایران است.

رئیس فدراسیون اسکی و همراهانش نیز بازدیدی نیز از بخش‌های مختلف مجموعه بین‌المللی دربندسر و روند توسعه آن داشتند و از تامین امکانات سخت‌افزاری برای میزبانی رقابت‌های مختلف توسط پیست اسکی دربندسر خبر دادند.

در این دیدار علاوه بر رئیس فدراسیون اسکی و اعضای هیات مدیره پیست اسکی دربندسر، عیسی ساوه‌شمشکی نماینده وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش‌های زمستانی، دکتر پیام محبی، بهرام ساوه‌شمشکی سرپرست دبیری فدراسیون اسکی حمزه محمد صالح رئیس شورای اسلامی شهر شمشک و دربندسر نیز حضور داشتند

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 09:47

کد:29124-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.