پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با حضور رئيس هيئت اسكي استان تهران
تعامل دو جانبه فدراسیون اسکی و شرکت توسعه بررسي شد

رئیس فدراسیون اسکی و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بر تعامل و همکاری همه‌جانبه برای توسعه اسکی ایران تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی هيئت اسكي استان تهران به نقل از روابط عمومي شرکت توسعه، سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در دیدار با مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بر تعامل دو جانبه و همکاری‌های گسترده برای پیشرفت اسکی ایران تاکید و ابراز امیدواری کردند در این دوره شاهد تفاهم هرچه بیشتر میان این دو نهاد باشیم.

در این دیدار مصطفی مدبر با تبریک انتخاب سید عبدی افتخاری به عنوان ریاست فدراسیون اسکی، گفت: امیدوارم در این دوره شاهد تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر میان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و فدراسیون اسکی بوده و بتوانیم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اسکی ایران باشیم.

او افزود: از جمله مهم‌ترین اهدافی که باید در همکاری‌های دوجانبه میان فدراسیون اسکی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نظر گرفته شود، بحث نوسازی و بازسازی امکانات سخت‌افزاری پیست‌های اسکی سراسر کشور است. بی‌شک هرچه همکاری و هماهنگی میان فدراسیون و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بیشتر شود، شاهد پیشرفت بیشتری در اسکی ایران خواهیم بود.

مدبر با اشاره به اهمیت بحث زیر ساخت‌ها در ورزش اسکی، خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت زیرساخت‌ها در ورزش اسکی باید به این حوزه توجه بیشتری شود و بحث ایمن‌سازی نیز اولویت نخست ما به شمار می‌آید و در این مورد تنها فدراسیون اسکی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مراجع اصلی به شمار می‌آیند.

او در پایان خاطر نشان کرد: تمامی امکانات ورزشی کشور که زیر مجموعه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به شمار می‌آیند متعلق به فدراسیون‌های ورزشی و البته ورزش کشور هستند و در این میان تا آنجا که بتوانیم امکانات خود را برای برگزار تمرینات و مسابقات مختلف در اختیار فدراسیون اسکی قرار خواهیم داد.

سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت فعالیت‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، گفت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با امکاناتی که در اختیار دارد و مدیریت با تدبیر آن می‌تواند کمک زیادی به فدراسیون اسکی کند و ما امیدوار هستیم که تعامل میان فدراسیون اسکی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بیش از گذشته شود.

او افزود: پیش از آغاز فصل اسکی برنامه‌های خود با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هماهنگ خواهیم کرد و در این میان نوسازی و بهسازی تجهیزات سخت‌افزاری پیست‌های اسکی سراسر ایران از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است و نسبت به امر اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت.

افتخاری همچنین پیشنهادی را برای انعقاد یک تفاهم‌نامه میان فدراسیون اسکی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ارائه کرد که این پیشنهاد با استقبال مصطفی مدبر همراه شد.

در این دیدار علاوه بر مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، مرتضی ساوه‌شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران و سرپرست کمیته آموزش فدراسیون اسکی، رضا دوستی مدیر مجموعه‌های اسکی دیزین و شمشک، بهرام ساوه‌شمشکی سرپرست دبیری فدراسیون اسکی، محسن خمارلو مدیر دفتر حوزه ریاست و مدیرروابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مرتضی محسن‌پور سرپرست روابط عمومی فدراسیون اسکی نیز حضور داشتند.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 09:21

کد:29123-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.