جمعه 6 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












دیدار رئیس فدراسیون اسکی از پیشکسوتان تهراني اسکی ایران

رئیس فدراسیون اسکی از سه پیشکسوت اسکی ایران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی هيئت اسكي استان تهران به نقل ازروابط عمومي فدراسیون اسکی، سید عبدی افتخاری ضمن دیداری صمیمانه از خان‌بابا کیاشمشکی، لطف‌الله کیاشمشکی و رحمت‌الله ساوه‌شمشکی سه پیشکسوت اسکی ایران بر لزوم تکریم و توجه به پیشکسوتان ورزش ایران تاکید کرد و گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های ارزشمند ورزش ایران هستند و همواره باید قدردان زحمات آنها باشیم.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه صورت گرفت، رئیس فدراسیون اسکی خطاب به پیشکسوتان اسکی ایران اظهار کرد: پیشکسوتان سرمایه‌های اصلی ورزش ایران هستند و باید همیشه قدردانی آنها و زحماتشان باشیم. ما هیچ گاه زحماتی که شما برای اسکی ایران کشیدید را از یاد نخواهیم برد.

او افزود: خان‌بابا کیاشمشکی، لطف‌الله کیاشمشکی و رحمت‌الله ساوه‌شمشکی جزو عزیزانی هستند که برای اسکی ایران زحمات زیادی کشید‌ه‌‌اند و نباید هیچ‌گاه زحمات این پیشکسوتان اسکی ایران را فراموش کنیم. فدراسیون اسکی در این دوره تلاش خواهد کرد تا همیشه جویای حال پیشکسوتان عزیز اسکی ایران باشد و از آنها همواره حمایت خواهد کرد.

همچنین عیسی ساوه‌شمشکی نماینده وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش‌های زمستانی که در این دیدار رئیس فدراسیون اسکی را همراهی می‌گرد، گفت: من و جناب آقای افتخاری حدود 20 سال است که یکدیگر را می‌شناسیم و به خوبی نسبت به فعالیت‌ها ایشان در اسکی ایران آشنایی دارم. ایشان در استان‌ها همدان و کهکیلویه و بویر احمد منشا خدمات بسیاری بودند که از جمله آنها می‌توان به احداث دو پیست اسکی که برای ورزش ایران به یادگار مانده، اشاره کرد.

او افزود: آقای افتخاری همیشه به پیشکسوتان نگاه ویژه‌ای داشته‌اند و بر لزوم تکریم آنها تاکید داشته و دارند. امروز هم به منظور ارج نهادن به زحمات این پیشکسوتان عزیز اسکی ایران در جمع آنها حضور یافته است.

نایب رئیس کنفدراسیون اسکی آسیا با بیان اینکه رئیس جدید فدراسیون اسکی می‌تواند کمک بسیاری به توسعه این رشته ورزشی در ایران داشته باشد، گفت: با توجه به شناختی که از آقای افتخاری دارم ایشان زمانی که مدیرکل استانی هم بودند نگاهی متوازن به تمام رشته‌های ورزشی داشند و با تجربیاتی که در اختیار دارند می‌توانند منشا خدمات ارزشمندی در اسکی ایران باشند.

رئیس فدراسیون اسکی همچنین این پیشکسوتان اسکی ایران را برای حضور در رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن و بازدید از هفته ششم این رقابت‌ها همراهی کرد.

در این دیدار بهرام ساوه‌شمشکی سرپرست دبیری فدراسیون و دکتر پیام محبی نیز حضور داشتند.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 09:17

کد:29122-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.