شنبه 7 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












دیدار صمیمانه اعضای تیم‌های ملی اسکی آلپاین و رئیس فدراسیون

رئیس فدراسیون اسکی با ملی‌پوشان و کادر فنی تیم‌های اسکی آلپاین ایران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، سید عبدی افتخاری در دیدار صمیمانه با ملی‌پوشان و کادر فنی تیم‌های اسکی آلپاین مردان و زنان ایران ضمن بررسی آخرین شرایط تمرینی آنها بر حمایت همه جانبه فدراسیون اسکی از تیم‌های ملی اسکی ایران تاکید کرد.

در این دیدار رئیس فدراسیون اسکی اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت و تمرینات ملی‌پوشان ایران برای حضور موفق در رویدادهای آتی آغاز شده و امیدوارم این روند هرچه بهتر دنبال شود. حدود دو سال پیش در رشته اسکی جهش خوبی پیدا کرده‌ بودیم و می‌توانستیم گام‌های بلند بیشتری برداریم، اما شرایط بدی پیش آمد و این امر سبب شد تا در نهایت تاوان آن را جامعه اسکی پرداخت کند.

او افزود: در نتیجه آن اتفاقات همه آسیب دیدند، ولی باید تلاش کنیم تا اسکی ایران روندی رو به رشد پیدا کند. در این میان آوردن منابع مالی جزو مهم‌ترین اقداماتی است که باید صورت بپذیرد. شاید امسال به شرایط ایده‌آلی دست پیدا نکنیم ولی باید برنامه‌های خود را به گونه‌ای پیش ببریم که طی سالهای آینده به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کنیم. البته همه باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقات خوبی در اسکی ایران رخ دهد.

رئیس فدراسیون اسکی با بیان اینکه همواره در کنار ملی‌پوشان خواهد بود و از آنها حمایت خواهد کرد، گفت: ما همیشه در کنار شما هستیم و از نزدیک فعالیت‌های شما را دنبال می‌کنیم. امیدوارم کارها به بهترین شکل دنبال شود و با تمام توان حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

افتخاری خاطر نشان کرد: من فدراسیون اسکی را با انبوهی از بدهی تحویل کرفتم، اما تلاش خواهم کرد تا شرایط این رشته ورزشی در آینده بهتر از گذشته شود ولی فراموش نکنیم اگر به دنبال پیشرفت هستیم همه باید در کنار هم باشیم و مطمئن باشیم در این صورت خدا نیز به کمک ما خواهد آمد. امیدوارم روزی که این فدراسیون را تحویل می‌دهم سربلند و موفق بوده باشم.

او در پایان اظهار کرد: رشته اسکی باید در کل کشور توسعه پیدا کند و در این میان ما به تمامی پیست‌های اسکی ایران نگاهی ویژه داریم، ولی پیست‌های اسکی دیزین، شمشک و دربندسر به نوعی پیست‌های مادر در ایران به شمار می‌آیند.

در این دیدار حسین ساوه‌شمشکی کاپیتان تیم ملی اسکی آلپاین ایران به نمایندگی از سایر ملی‌پوشان ضمن خیر مقدم به رئیس فدراسیون اسکی، اظهار کرد: همه تلاش ما این است که بتوانیم در رویدادهای آتی نتیجه‌ای قابل قبول بگیریم و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی زمستانی تمامی تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهیم بست.

او افزود: با توجه به اتفاقای که طی دو سال اخیر در اسکی ایران رخ داد شاهد یک عقب‌گرد در این رشته ورزشی بودیم. ما دو سال تمرین نکردیم و از شرایط ایده‌آل دور شدیم ولی کشورهای آسیایی تمرینات خود را بیشتر کردند و فاصله زیادی از ایران گرفتند.

ساوه‌شمشکی با بیان اینکه ملی‌پوشان ایران کار سختی در رویدادهای پیش رو دارند، گفت: کسب سهمیه المپیک در این دوره برای ملی‌پوشان ایران بسیار دشوار خواهد بود ولی با تمرینات فشرده‌ای که دنبال می‌کنیم تمام توان و تلاش خود را برای جبران این عقب‌ماندگی به کار خواهیم بست.

در این دیدار ملی‌پوشان و کادر فنی تیم های اسکی مردان و زنان آلپاین ایران ضمن زیارت بقعه متبرکه امام زاده محمد(علیه السلام) و ادای احترام به مقام شهدا، عکسی به یادگار با رئیس فدراسیون اسکی نیز انداختند.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 09:15

کد:29121-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.