چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












در مجمع سالیانه هیات با حضور نظریان رئیس فدراسیون اسکی
دکتر نظریان :تلاش های انجام شده در اسکی تهران قابل توجه است

مجمع سالیانه هیات اسکی استان تهران، روز چهارشنبه با حضور نظریان رئیس فدراسیون اسکی، ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد.به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران در این مجمع معاون توسعه امور ورزش اداره کل با تشکر از تلاش های هیات اسکی استان تهران گفت: تعامل و هماهنگی عامل موفقیت این رشته ورزشی در استان تهران است .
ایرجی افزود: بحث آموزش برای همه رشته ها مد نظر است و هیات ها می توانند رکن اصلی فعالیت های آموزشی فدراسیون در تهران باشند.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی هم در این مجمع گفت: تصویر اسکی باید در کشور واقع گرایانه باشد. تلاش های انجام شده در اسکی تهران قابل توجه است .
نظریان ادامه داد: گزارش عملکرداسکی تهران حاصل حمایت اداره کل و همراهی زیر مجموعه تلاشگر آن است و امیدوارم همواره ورزشکاران تهرانی که سهم ۱۰۰ درصدی در المپیک زمستانی گذشته را بر عهده داشته اند، مورد حمایت جدی قرار گیرند.
در جریان مجمع مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد تقویم پیشنهادی هیئت را اعلام که مورد تصویب اعضاء قرار گرفت .

تاريخ  ارسال:سه شنبه 12 مهر 1401 - 20:44

کد:104491-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.