جمعه 28 فروردين 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












به میزبانی شرکت تله کابین توچال:
جلسه تجلیل از عوامل برگزاری مسابقات فصل اسکی گذشته برگزار شد

در این جلسه حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را جهت برگزاری بهتر مسابقات با مسئولان فدراسیون و شرکت تله کابین توچال در میان گذاشتند.

مهندس روح اله امداد مدیر عامل شرکت تله کابین توچال نیز ضمن ارائه گزارشی از روند بازسازی مجموعه تله کابین توچال عنوان کرد مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته و امسال جهت توسعه و نوسازی خطوط تله کابین توچال هزینه شده و تمامی ایستگاه ها به طور کامل بازسازی و اورهال شده است.

در این جلسه تمام موارد مورد نیاز برگزاری مسابقات و تمرین های اسکی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شرکت تله کابین توچال با همکاری فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی نسبت به تهیه و انجام تمهیدات لازم مبادرت ورزدجلسه تجلیل از عوامل برگزاری مسابقات فصل اسکی گذشته، یازده شهریور با حضور جمعی از مسئولان، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، جلسه تجلیل از عوامل برگزاری مسابقات فصل اسکی گذشته که در پیست اسکی توچال (در رشته های اسکی اسنوبرد و اسکی آلپاین انتخابی المپیک) برگزار شده بود، یازده شهریور با حضور مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، مدیر عامل و سایر مسئولان پیست ببن المللی اسکی توچال و برخی از کارشناسان و صاحب نظران اسکی برگزار شد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 14 شهريور 1401 - 12:15

کد:104488-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.