شنبه 7 ارديبهشت 1403

مناسبت


فرم تمدید کارت مربیگری












با برگزاری مراسم اختتامیه در توچال
فعالیت اسکی در فصل 1400/1401رسما" پایان یافت

مراسم اختتامیه پیست بین المللی اسکی توچال فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ با حضور مهندس امداد مدیر عامل مجموعه توچال ، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران،محمدرضا ساوه درودی دبیر هیئت اسکی استان تهران ،پیام نظر رئیس هیئت اسکی شمالغرب عباس الیاسی رئیس مدرسه اسکی توچال و مسئولان شرکت تله کابین توچال، مربیان در دو رشته آلپاین و اسنوبرد برگزار شد. در این مراسم با حضور هنرمند سالار عقیلی از مربیان با کارکرد آموزشی بیشتر این دوره تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی هیئت اسکی استان تهران ، این مراسم با رژه اسکی بازان از مدرسه اسکی آغاز شد و در محل هتل توچال با حضور مسئولان به ویژه چهره هنری مشهور سالار عقیلی آئین پایانی آن برگزار گردید .
در این مراسم مرتضی ساوه شمشکی با بیان اینکه فعالیت آموزشی در توچال بیشترین زمان ممکن را در کشور دارا است گفت: با تلاش مدیریت محترم این مجموعه و مربیان توچال بیش از 6 ماه فرایند آموزشی در پیست توچال شکل گرفت که سهم بسزائی در توسعه و ترویج ورزشهای زمستانی را در کشور به خود اختصاص داده است . وی ابراز امیدواری کرد این فعالیت ها با افزایش دانش آموزشی و مربیگری در سالهای آینده نیز بتواند در جذب علاقمندان به این رشته سهم بسزائی داشته باشد .
در ادامه این مراسم مهندس امداد مدیر عامل مجموعه ورزشی توچال با اشاره به گسترش فعالیت های خدمت رسانی به مردم با تجهیز و نوآوری های جدید گفت : امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته از جمله بازسازی تله اسکی پیست و نصب دستگاه جدید تله اسکی و همچنین تجهیز خطوط بالابر بتوانیم برای فصل آینده امکانات بیشتر و خدمات بهتری برای علاقمندان به کوهستان و ورزشهای زمستانی داشته باشیم .
این مراسم با تقدیر از مربیان با کارکرد بیشتر و مربیان فعال در مدرسه اسکی توچال توسط مسئولان و عکس یادگاری اعضا و مربیان مدرسه اسکی توچال که تقریب به 7 ماه به آموزش و ترویج ورزش زیبا و مفرح اسکی پرداختند پایان یافت .

تاريخ  ارسال:جمعه 6 خرداد 1401 - 14:45

کد:104478-1403



گزارش تصويري

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به هيئت اسكي استان تهران می باشد.